Monday, May 25, 2009

intersesi=bosan

itu je yg leh aku ungkapkan wat mase nie... bOsaN.. mcm menyesal pun ade amek intersesi nie,tp x pe lah... dpt jg die... dpt tengok2 kn die... Die pun amek intersesi gak.. dpt gak ngok die hari2... alamk!!... terjiwang lah pulak...
pejam celik pejam celik dah lebih sminggu dah kat sini.. ari2 aku lalui bende same je... bangun pg terus g kelas..x brkfst pun.. mr.Chu(lecture calculus3) aja kat depan,perut aku meronta-ronta menahan kelaparan... aku tahan je... x sabar nk abiz kelas.. tp klau g kelas die mmg x sedar.. tengok jam je dah kul 10..
hm... dah nk mghrib lah... to be continue..daaaaaaaaaaa

3 comments:

  1. eyceh, kaw memang jiwang karatness pun :D kan kan? tu ar, dalam cls bukan apa wey, ngantuk je, tu yang aku tak tahan. hari2 buat benda same je. bosan wey

    ReplyDelete
  2. haha.. tau x pe....
    balik kolej lagi bosan...
    aku ngok muke syaizal,die ngok muke aku..
    dua2 kebosanan....
    huh...

    ReplyDelete
  3. haha, korang masih lagi roommate yang bahagia ey? update la wey

    ReplyDelete