Wednesday, June 10, 2009

insan istimewa

sory dah lame x post.agak buzy... actlly diz week mmg aku rse mcm tensyen je... x tau knape.. tah la,mcm ade yg x kene je.. aku mls nk cite,kang jd masalah lak.study pun tnsyen gak.. clculus3 mmg susah.. myb x susah,tp sebab blaja laju sngt.. nk abiz silibus yg banyak dlm sebulan,so mmg kne blaja laju.. mule2,aku mcm cnfident,tp skang..hm.. x tau lah.test yg take home pun x dpt jwb,rase mcm bengang je,tp nk salah kn sape,salah aku gak... myb aku kurang wat ltihan,soalan tric sikit je,trus x dapat jwb.. tp,rase tensyen aku sume ilang bile aku brsame die.. mungkin Tuhan dah temukan aku ngan org yg btol2 aku syg.sumpah aku syg die smpai bile2.. biala pe org nk kate pasal kite,nk ngutuk ke... bialah,jnji aku dah jmpe seseorang yg leh phm aku n leh wat aku bhagia. die mcm ade aura je.. hehe.. even muke die yg mcm nmpak garang tue,tp jauh disudut ati die,terselit sifat kelembutannya.. wah.. die pndai amek ati aku,selalu bg nsihat membina kat aku,& yang paling penting.. everyday die kejut aku solat subuh... aku mmg liat cket.. kekadang die kol smpai 5 kali bru aku bngun..hehe.. trima kasih sayang... klau stu ari x jumpe,mmg rase lain je.. mcm ner lah klau smbung dgree nnty x dpt tmpat yg same??? hm.. dah masuk stahun lebey kteorang bersame.hope kekal smpai akhir hayat... aku just nk luahkan pe yang aku rase terhadap die kat blog nie... hehe.terjiwang lagi.. thanks..

5 comments:

  1. sama! aku pun tension tak tentu pasal. tak tahu kenapa.

    ops masalah itu jangan disebut disini nanti ada orang yang kurang selesa.

    yeah, ain je terbaik untuk kau. lepas dip ni kawin je la, harap korang kawin je cepat2. kita tengok sape kawin dulu. aku orang penting, kena jemput! hehee.

    ReplyDelete
  2. tq ye... kompem jmput.. ko dpt sit vip untuk mjlis aku nnty... cewah..

    ReplyDelete
  3. wei mcm mne nk wat yg mcm ko truk pic kek 2?

    ReplyDelete
  4. hope she de bez gurl 4 u..
    never let her go 4eva..
    don't hurt her heart k..
    ak doakn kaw bhgia ngn dye..

    ReplyDelete